7 minuter kvar..

Nu är klockan 23:53...7 minuter kvar på detta dygnet..
Det har börjat blåsa massa här. Låter som om taket är på väg ner!
vill ha ny lägenhet..NU!
Vill ha ett kök... ett riktigt kök!
Visst trivs jag här men..ja..vi har knappt nåt kök att tala om! det blir trångt med en person som lagar mat!

Jag funderar över min arbetarframtid..Vad jag vill göra...
hur länge ska jag vara hemma?
Vad vill jag göra sen då?
Kommer trots allt vara arbetslös även om jag timvikar inom kommunen..
ska kanske kika på AMS hemsida innan jag kryper ner bredvid Mr.Love?
Jaja..ska nog göra det och sen lägga mig ner för att sova tills imorn :p

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har fått en bloggutmärkelse av mig =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback