jo men...

Vi är ännu uppe, båda två...
trots att jag sov såpass lite inatt är jag rätt pigg.
Men jag önskar att lilla fröken "jag-låter-numer-som-en-liten-skruttig-bil" kunde komma på att hon är trött...
en fundering har rotat sig det senaste...
Varför måste folk med barn enbart tala om barn?
Visst, jag gör det med men absolut inte i samma utsträckning som vissa!
jag kan bli tokig!
jag är människa oxå och vill tala om annat än bara barn!
jag vill inte veta hur mycket deras barn brukar äta, vad dom brukar äta eller hur mycket dom sover...
om jag itne frågar då..
för då vill jag ju veta...
man kan ju itne bli helt insnöad bara för att man har varit ett hotell i 9 månader och sen har en söt (?) (ibland ;) krabat att ta hand om...
detta får nog funderas mer över..
kanske se över mig själv...eller vad tycker ni?
pratar jag bara om prinsessan?
på tal om trollen..nu har hon fått tag i nåt hon iten ska ha...
have to run!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Oj hur är det gumman? Är det någon som kritiserat dig?

Jag känner ofta att jag kanske borde byta ämne ibland, då allt kretsar kring Måns, MEN så är det ju för alla:P Speciellt när man går hemma, de är ens jobb, ens framtid och ens Liv helt enkelt.. Är ju inte konstigt egentligen, eller?

Men jag förstår dig och vi får väl ta en dag när vi ses utan barn! Vad vi nu ska prata om;) Hihi



Vi får ses nästa vecka tycker jag!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback