27 januari 2007

Jaha, då satt man här en sen kväll igen...framför dumburken!
Jag har försökt att lägga trollet i en och en halvtimma!
Detta har slutat med hårrivning, fradgatuggande och diverse svordomar!
Jag har prövat ALLT!
först bus (med förhoppning om fortkommande trötthet), sen lite lugn och ro, lite mys, lite mat (med förhoppningen om att trollet skulle hamna i matkoma..)..ja..allt!
Men vad funkade då?
INGET!
När hon tillslut föll i koma runt 00:30 vad jag såå less!
Men när jag sen slog ner min blick och kollade på hennes rogivande och sovande ansikte så slog det mig...
Hon är det absolut vackraste som finns!
Så vacker, så söt...absolut finaste!
Då gick mitt hårrivande över rätt fort!


En annan sak...
Har ni tänkt på hur sällan man gör något för någon annan?
Visst, man kanske håller upp dörren för nån om dom är i hälarna på en...
Men mer då?
Skulle du betala för en extra kaffe som expediten får ge till nästkommande kund?
Svarar du ja på den frågan tycker jag att du ska gå med i Kollektivet!
Då kan du med glad stämma säga till expediten att hon ska hälsa från just Kollektivet!
Det är ju ursmart! Man behöver ju inte göra detta varje gång man handlar kaffe, eller åker buss. Men nångång...när pengarna finns och det känns rätt. Skit samma vem som får bussbiljetten, kaffet eller vad det nu handlar om!
Gör det bara!
Här är länken...
http://kollektivet.wetpaint.com/?t=anon
Gör det nu!

Nu är det jag som säger god natt!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej du :)



Klart jag kommer ihåg. Jodå det gick väldigt bra, om jag inte minns fel så stod bussen där och vänta. Så det var tur att jag var snabb ;)



Ja men det skulle jag kunna odrna. Jag tror att jag lagt till dig på msn nu, du kan ju skicka över den där, förklara hur du vill ha den osv :)



Allt bra med er annars?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback