27 januari (än så länge...)

Jaha, en sen natt till.
Fast nu sover lillstrumpan iaf!
Idag har hon fått lite välling, det gick väl ner!
Hon är helt otrolig denna dam!
Hon äter allt, utan att klaga :)
Men så tjurig som hon är..konstigt...förstår verkligen inte varför!
Kanske en tand på g igen...
Fast jag tycker det räcker med dom 2 hon har ;)

Vi har haft fullt ös här idag!
Vi tog en rejäl sovmorgon! Trollungen vaknade först 11:30 *harkel*
Och då blev det lite av det vanliga..mat, byte, kläder, mat till mig, m.m.
Sen var det ut och röja på byn!
Vi gick ut vid 13, skulle då ha div grejer till trollet, en massa frukt, välling och ny gröt till trollet.
så jag sprang, och som jag sprang!
Men jag hann!
För vid 14 kom malin, mira, sophie och måns hit.
Hade lovat att dom skulle få fruktsallad, därav all frukt =)
Imorn blir det babysim igen, sen över till svägerskan på kvällen för div. visning avolika produkter.
Sen hem igen efter som Mr.Love kommer hem imorn igen!!!
Saknar honom så!!
Nåväl..nu är det nog dags för en kvällsmacka och ett god natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Aa det hade vart jättesnällt :) Är i stort behob av sånt ;) haha

Postat av: Jossan

11.30?!?! Blir just inge avis alls!!! haha!

Det blev babysim för oss också tillslut, här i Brunflo. Såå mysigt! Och Julia älskar det! :)

Vad tycker Otilia?



Kram på er!

2009-01-28 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback