Funderingar en sen kväll...

Vad skulle man göra om ens barn dog?
Jag har tur som lyckades bära otilia tiden ut och att hon föddes frisk.
Numer vet jag inte vad jag skulle göra utan henne..
Utan henne eller Mr.Love!
dom är mitt allt.
Dom är mitt mod, mitt liv, min styrka...
Tänk dig vad hemskt att förlora sitt barn innan det ens är fött!
Hur går man vidare?
Hur gör man för att orka?
hur gör man för att orka om man har känt barnet en tid?
Levt med barnet en tid?
Min fasa är att behöva leva mitt liv utan Otilia.
Leva utan Otilia eller Mr.Love.
hur bra är rädslor?
hur bra är fasor?
Anledning till alla dessa funderingar är senaste tidens högtider, bloggläsningar m.m.
Jag vet inte riktigt vad framtiden har med sig, vad jag ska göra med vissa saker...
Jag vet inte hur mycket jag orkar med...
Men då är det ju tur att jag har min älskade lilla familj.
Så de svarta små monstren inte kommer åt mig...
Men dom finns där, dom naffsar mig i hälarna!
dom vill åt mig, bita mig, äta upp mig...
Men jag har lyckats mota dom, än en gång.
Men hur länge ska jag kunna göra det?
Hur länge ska jag orka göra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback