10 februari 2009

fy fan..jag ger snart upp!
Jag måste väl vara sveriges sämsta människa?
Kan inte ens få mitt eget barn till att somna!
Och kolla på klockan...1:03!!
JAG måste få sova..JAG måste få vila...
Vad fan ska jag göra?
Det går inte att få henne att sova!
Jag vet inte vad jag ska göra!
Och Mr.Love är i Stockholm... Jag är helt själv...
Jag är helt slut efter en natt då hon vaknade och ville umgås och gungas i 2 timmar!
Jag orkar inte gunga henne igen...

-----------01:34---------------------
Efter 32 minuter med ihärdigt gungande, vyssjande, och gull så sover hon...
Jag skäms...
Jag har tilltalat henne med hög röst, skällt på henne...
Jag kastade en nappflaska i köket eftersom jag var så frustrerad!
Hur kan jag?
Hon är knappt 7 månader...
Men jag är helt slut sen inatt, knappt ätit nåt sen i lördags...
Och är själv med henne...
Men jag älskar henne så otroligt mycket!
Mitt hjärta svämmar över av kärlek..
Hon och Mr.Love är mitt allt, utan dom är jag inget!
Men hur kan jag låta mig själv skälla på henne?
Jag borde inte få finnas!
Nån som har tips på hur jag ska göra för att hon ska somna lättare?
Innan 22 är ingen idé att lägga henne för hon vaknar efter en timme....
Och är vaken såhär länge....
Tips?
Förlåtelse?
Skäms...
är helt förstörd...
söndertrasad...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men gumman!

Vet du, att inte få sova som man behöver, under så lång tid, det är rena tortyren. Man är inte sig själv. Man är trött, lättirriterad och helt ur form! Då gör man konstiga saker. Släng så mycket saker du vill, i köket! :)

Några bra tips har jag inte, vi har skapat rutiner och är oerhört konsekventa. Efter vi lagt J kommer hon inte ut ur sovrummet, spelar ingen roll hur mycket hon krånglar. Vi kan ta upp henne i famnen, men går aldrig ut ur rummet, pratar inte med henne.... Det funkar för OSS!



Kram på dig vännen, du är superduktig!

2009-02-10 @ 10:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback