25 januari 2009

Snart blir bårat troll hela 6 månader!
Hlet obeskrivligt!
Hur många gånger har man inte himlat med ögonen åt folk som pratar om sina barn jämt och ständigt. Som hela tiden säger hur omvälvande det är?
Mitt svar är : OFTA!
Men nu får jag minsann ta och bita mig i tungan...
Den som inte vill höra/läsa bebisprat kan sluta läsa här och nu!

Sen vårat älskade troll kom har det varit både ros och ris!
vi har intve alltid dragit jämt och vi har fått många törnar!
Vårat förhållande har fått kämpa med mycket, men kärleken har alltid vunnit!
Vi är en liten fmailj och det är det som gäller.
No matter what!
Alla bagatellsaker som att folk talar skit om en bakom ryggen, det rör en inte lika mycket längre!
Varför?
Jo, för det är inte om Otilia!
Den dagen någon säger något ont om vårat troll så kommer det komma 2 arga lejon-föräldrar!
Tro mig!
Alla miner, alla framsteg man ser!
Som senaste veckan har fröken kommit på att man kan låta i falsett....hela tiden!
Något enerverande...
Men oxå lite gulligt! Speciellt när hon ligger och slåt sina händer mot parketten, skriker i falsett och stirrar på Tv:n som är svart ;)
Då kan man lätt tro att hon vill att den ska vara på!
Eller alla dessa underbara leenden man får, och även numer alla skratten!
Hur kan man leva utan detta glädjeämne?
Dessutom har hon fört mig och Mr.Love närmare varandra!
vi är i ett och samma lag nu...Vi måste sträva framåt, mot målet. Övervinna alla hinder!
Även fast vi bråkar ibland..men vem gör inte det?
Min familj är min guldgruva, mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback