6/1 2009

Usch, idag så är jag trött!
Satt och kollade på juniorhockeyfinalen igår... eller inatt heter det nog...
Den var slut vid 4 imorse!

Igår raserades alla planer jag i överhuvudtaget hade!
Jag hade bjudit hit A, J och E för lite bak inför lördag.
Vi hann med en plåt kolakakor och lyckades få en plåt med syltgrottor in i ugnen..
Då gick strömmen!
Klockan var väl runt 13:30 nånting...
Sen så väntade vi..och väntade..och väntade...
Tillslut gick barnen hem och vi gick för att vila lite.
Vid 18 tiden var den tillbaka igen.
Men då var det försent att i överhuvudtaget börja baka igen...
Så det blir idag!
Men först så måste jag gå ut en sväng!
Jag och Otilia har inte varit ute på en massa dagar!

Hela denna vecka är fullbokad!
Imorn är det tvättdag och bvc med spruta...
Torsdag är det möte inför babysimmet...
Fredag kommer min släkt..

jaja, nu ropar hon efter mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback